Valuta:
Nederland

Verzenden & retouren

Verzenden manieren:
Lever door EMS, TNT, DHL naar deze landen: USA, UK, Canada, Australië, Duitsland, Frankrijk, Italië, Zwitserland, Griekenland, Portugal, Spanje, Zweden, Nieuw-Zeeland, België, Denemarken, Finland, Ierland, Luxemburg, Malta, Noorwegen, Nederland, Oostenrijk, Brazilië, Turkije, ongeveer 5-7 werkdagen. Andere landen ongeveer 7-8 dagen!

Uw tevredenheid is waar wij naar streven. Wij bieden een uitgebreid terugkeerbeleid voor jou. Voordat u wilt zaken te retourneren, neem dan eerst contact met ons te praten over het probleem dat je hebt. De meeste van de tijd kunnen we het probleem door het oplossen van de technische ondersteuning op te lossen en je nodig hebt om iets terug te sturen. Als het onherstelbare gebreken met de goederen, kunt u terugsturen voor reparatie of vervanging bij ons

Uitwisseling

Niet-kwaliteitsproblemen
In 30 dagen (vanaf de datum producten werden ontvangen), indien de items die u niet tevreden bent, dat je kunt vinden in termen van kleur of grootte, kunt u terugkeren en onder de volgende voorwaarden worden vervangen. Je moet de producten terug te sturen in de originele verpakking (je zult de verzendkosten te betalen). De producten mogen niet worden gebruikt (behalve try-out). Toen we terugkwamen van de producten intact, zullen we ze vervangen door nieuwe en verzenden ze naar u terug. Vroeg de verzendkosten voor de vervangen producten die wij aan u door u gefactureerd. Voordat de items voor vervanging, dan kunt u over te dragen aan terug te draaien de vervangen items van ons eerste, de supplymentary scheepvaart. Zodra de betaling is voltooid, zullen we de items verzonden van u te vervangen.

Kwaliteit problemen
In 30 dagen (vanaf de datum producten werden ontvangen), als u de producten met kwaliteit problemen (niet-menselijke factoren of niet-resistente uitwendige beschadigingen), kan het worden geretourneerd en vervangen. Je moet de producten terug te sturen in de originele verpakking (je zult de verzendkosten te betalen). Toen we de producten verzonden intact terug te krijgen, zullen we ze vervangen door nieuwe en verzenden ze terug naar je weer. Wij zijn de verzendkosten voor de vervangen producten die wij aan u te betalen. (Let op:. Het is onze kwaliteitscontrole professional die gratis zal worden teruggegeven een definitieve beslissing over de vraag of de kwaliteit van problemen veroorzaakt worden door persoonlijke factoren of niet-resistente uitwendige beschadigingen De aangekochte producten zijn niet kan worden gerepareerd, vervangen of als de kwaliteit problemen worden veroorzaakt worden menselijke factoren of vermijdbare schade.)

7 dagen terug
Wij zijn absoluut overtuigd dat u zult genieten van een eenvoudige uitwisseling of ervaring terug te keren!

Return Purchase
Alle items zijn kwaliteit gecontroleerd en gecontroleerd op fouten voordat ze worden verzonden. Als om welke reden u ontevreden bent met uw aankoop, aarzel dan niet om ons te contacteren via e -mail. Je nodig hebt om foto's van het item sturen naar onze mailbox. De e-mail onderwerp moet "Order", dus we geven u een snel antwoord worden genoemd (dank u!).

Zorg ervoor dat u de Returns Merchandise Authorization toepassing binnen 7 dagen na ontvangst voor de uitwisseling of terugbetaling. Uw tijdige terugkeer van ongedragen, ongewassen, of defecte items die moet ook de verpakking en labels verkoper en moet in dezelfde staat als toen het werd ontvangen. Rendementen die zijn beschadigd, vervuild of veranderd mag niet worden geaccepteerd en zullen worden teruggestuurd naar u.

Als u wilt uw aankoop terug te keren, we vinden het jammer dat u betaalt 50% van de prijs van het item als onze pondsprijs en restocking fee voor uw geretourneerde artikelen. De terugkeer verzendkosten zijn voor rekening van de klant.

Uitpakken goederen veilig. Gelieve de volgende informatie met uw terugkeer: bill-naam, adres; Ship-to naam, adres; Bestellen; Redenen voor terugkeer.

Belangrijke Informatie
a) We hebben geprobeerd, zo nauwkeurig mogelijk de kleuren van onze producten die op onze website display. Echter, zoals computerschermen, kunnen wij niet garanderen dat de weergave van elke kleur van de monitor volledig accuraat.

b) Als u ruilen of retourneren van het item (s) u wilt maken ons hebben besteld, moet u / u te leveren met uw plaatselijke postkantoor. We kunnen niet voor pakketten verloren in transit lading. Zodra uw rendement is ontvangen en verwerkt, wordt u per e-mail worden gemeld.

c) Wij aanvaarden geen het rendement van de verkoop en online closeouts artikel (s). Als u ontevreden bent met uw aankoop, kunt u de items terug te keren in een andere maat of kleur (geldt alleen voor de dezelfde stijl je gekocht) uitwisseling.

Als u nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om ons te contacteren. Onze trouwe klanten service team zal altijd bij je zijn.